Okan SAĞLAM

OSade Ücretsiz WordPress Teması

Şu anda kullandığım temayı beğeniler artınca ücretsiz olarak yayınlama kararı aldım. Bu temayı yaparken basitlik ve sadelik ön plandaydı. Ortaya güzel bir tema çıktı diye düşünmekteyim. Temayı HTML5 ve CSS3 ile hazırladım her zaman ki gibi.
OSade WordPress Tema

Tema full css olarak kodlanmıştır, temayı yayınlamaya karar verene kadar temada js dahi yoktu. Yayınlama kararı alınca temanın bir kaç yerinde ve alt yapısında değişiklikler oldu, gözle görülen ve görülmeyen. Örneğin tooltip full css ile çalışırken menü’den kaynaklanan bir sorun yüzünden değiştirmek zorunda kaldım. jQuery ile hazırlanmış bir tooltip kullanma kararı aldım. Arkaplanda ise basit bir tema paneli hazırlandı. Logo, favicon, footer yazısını, sosyal ağ linkleri gibi şeyleri düzenleyebileceğiniz basit bir panel hazırladım. Ufaktan temanın detaylara geçsem iyi olur gibi.

Özellikler ve Kullanım:

  • Tamamı CSS ile hazırlanımştır.
  • Konularınızı, CSS3 ile hazırlanmış Öne çıkarılmış görsel alanının üzerine gelince çıkan sosyal ağlarda paylaşabilirsiniz.
  • Daha önceden öne çıkarılmış görselleri kullanmıyor iseniz özel alan kullanarakta resim eklemeniz mümkün kılındı. İster öne çıkarılmış görsel kullanın ister özel alan. Özel alanı kullanmak isterseniz “resim” özel alanını kullanabilirsiniz.
  • Basit bir admin paneli bulunmaktadır.
  • Admin panelinden kullanmadığınız bir sosyal ağ ikonu varsa o bölüme ait kutucuğu(textbox’ı) boş bırakırsanız sosyal ağ ikonu kalkmaktadır.
  • Tema bileşen destekli çalışmaktadır.
  • Önemli! Temanın menüsü wp_nav_menu fonksiyonu kullanılarak hazırlanmıştır. WordPress panelinizden Görünüm > Menüler’e girip yeni bir menü oluşturmalısınız. Oluşturduktan sonra sol tarafta bulunan sayfalar bölümünden menüde gözükmesini istediğiniz linkleri belirleyiniz. Linklerinizi sıraya dizdikten sonra link özelliğini açınız “Başlık özelliği” bölümünü lütfen doldurunuz. Doldurmaz iseniz tooltip’inizin içi boş çıkacaktır.
    osade menü
    Menü’yü oluşturduktan sonra kaydedin. WordPress’in 3.6 sürümü ile konumlandırma alanı ayrı bir sayfaya taşındı. Üst tarafta bulunan sekmelerden “Konumları düzenle” girin. O sayfada Üst Menümüz adlı menüye oluşturmuş olduğunuz menüyü seçin ve kaydedin.
  • Sayfalama eklentisi kullanmanıza gerek yoktur. Temanın kendi sayfalama sistemi bulunmaktadır.
  • Benim kendi logo’mun yüksekliği biraz fazla olduğu için menüyü ona göre yukardan boşluk bırakmıştım. Siz kullanıcıların logoları nasıl olacağı hakkında bir fikrim yok. Büyük ihtimalle menünün yukardan boşluğunda uyumsuzluk olucaktır. Bunu düzeltmek isterseniz style.css’i açın ctrl+f yapıp .ustmenu { diye aratın margin-top:60px; olarak belirtilmiş, bunu kendinize göre değiştirin. Genelde 30px ile 35px uygun olur.

Bu yukarda bahsetmiş olduğum işlemleri yaparsanız temayı sorunsuz bir şekilde kullanabilirsiniz. Temayı aşağıdaki linkten indirebilirsiniz.

OSade WordPress Teması İndir

Alternatif Link

Hatalar bulundukça dosyalar güncellenmektedir, tüm dosyaları tekrardan değiştirmek yerine değişen dosyayı değiştirmeniz amaçlı temayı klasör halindede atmış bulunmaktayım. Dosyalar temanın en güncel halini temsil etmektedir.

https://drive.google.com/folderview?id=0B9_j3WDAYDk_ZmVGZVV4YlRSQnc&usp=sharing

Güle güle kullanın.

Incoming search terms:

  • www google com tr ana sayfa yap
  • google com tr ana sayfa yap
  • www google com tr ana sayfam yap
  • google com ana sayfam yap
  • google tr search
  • www google com tr
  • google com tr ana sayfa
  • google com tr ana sayfam yap
  • osade
  • OSade WordPress Teması
  1. Emirhan dedi ki:

    Okan Baştada Temayı Çok Beğenmiştim.Güzel Bir Tema Ortaya Çıkardın Teşekkürler.

  2. ByFuJi dedi ki:

    Gayet güzel bir tema okan abi yapacağın diğer temaları dört gözle bekliyorum.

  3. Uğur Sağlam dedi ki:

    Teşekkürler. Eğer kişisel blog açarsam kullanmayı düşünüyorum

  4. Ömer Faruk dedi ki:

    Güzel Tema Elinize Sağlık Başarılar.

  5. Mehmet dedi ki:

    Hafif ve görsel bir tasarıma sahip. Sosyal ağları ve şu en baştaki + düğmesini çok beğendim :)

  6. Doğukan dedi ki:

    Fatal error: Cannot redeclare __popular_posts() (previously declared in /home/dogukann/public_html/wp-content/themes/OSade/functions.php:407) in /home/dogukann/public_html/wp-content/themes/OSade/functions.php on line 675 hatası verdi okan abi :D

  7. Hibestil dedi ki:

    Güzel tema.Bu aralar ben dahil bir tema dağıtma furyası var :D Hayırlısı bakalım

  8. Ümit KÖSE dedi ki:

    ellerinize sağlık

  9. Mustafa dedi ki:

    Bende uzun zamandır bekliyordum eğer kişisel bir site kurarsam kullanacağımdan emin olabilirsiniz.

  10. Selim dedi ki:

    Mükemmel tema bence ve sadeliğin ön plana çıkartan bir tema olmuş. Ellerine sağlık Okan gardaş :)

  11. İbrahim YAVUZ dedi ki:

    Merhabalar, teşekkür ediyorum. Biraz daha editleyip belki kullanabilirim. Gayet hoş bir tema yaptınız ellerinize sağlık.

  12. Temayı çoook beğendim, eline sağlık abi :)

  13. Doğukan dedi ki:

    Fatal error: Cannot redeclare sayfalama() (previously declared in /home/dogukann/public_html/wp-content/themes/OSade/functions.php:178) in /home/dogukann/public_html/wp-content/themes/OSade/functions.php on line 466
    abi şimdi de bu hata :) ben de mi sorun var yoksa dosyada mı anlamadım.

    • Doğukan dedi ki:

      Tamam abi sanırım sayfalama kodu kısmında hata vardı o kodu kaldırdım düzeldi.Pagenavi kullanıcam mecbur.

      • Doğukan dedi ki:

        Abi bir şey daha sorucam ana sayfada bloglama kısmında yazının tamamının görünmesini nasıl engelleyebilirim mesela şu kadar karakter sonrası gözükmesin gibi :D

        • Okan SAĞLAM dedi ki:

          Eğer more etiketi kullanmadıysan tüm yazıyı gösterecektir. More etiketini kullanırsan istediğin kadarını gösterirsin. Otomatik olarak kısaltsın istersen index.php’nin içinde the_content var onu the_excerpt olarak değiştirirsin sana otomatik yazı özetini çeker. Yada eklentiler var araştırıp onunla kısabilirsin otomatik.

  14. Okaaan aabiii, tema çok güzel beni tema sıkıntısından kurtardın! Ellerne sağlıık!

  15. Emir Koç dedi ki:

    Çok sağol Okan abi.Harika bir temayı paylaştığın için.Ücretli tema aldığıma pişman oldum vallahi :)

  16. Tuncay dedi ki:

    Okan, Ben wp yi bıraktım blogger a gecicem bunun blogger versiyonunu yapan olmaz mi acaba.

    • Okan SAĞLAM dedi ki:

      Tuncay, bir arkadaş bunun blogger versiyonunu yapmak için dün benle konuştu sanırım yapıcak. Haber bekliyorum yapılırsa burdan yayınlarız tekrar. ;)

  17. İlkay Gürler dedi ki:

    Çok hoş bir tema olmuş teşekkürler.

  18. forumlar dedi ki:

    Gayet başarılır bir tema olmuş, tebrikler.

  19. Kerem Akyol dedi ki:

    Burdan arkadaşlara sesleneyim yakında bloggera entegreme başlayacağım.Tema harika teşekkürler

  20. Tuncay dedi ki:

    Teşekkürler Okan ve Kerem yeni kişisel blogumu bu temayla açıp surdurecegim ileride
    temanin güzel yani yazı odaklı olmasi

  21. Hüseyin Tekin dedi ki:

    Çok teşekkürler Okan abi, yeni sitemde bunu kullanacağım :)

  22. Murat dedi ki:

    Tema güzel ama menü deki Title çok hoşuma gitti. Acaba onu başka kaynaklarda bulabilme imkanım var mı? Yada sizin için uygun ise verebilirmisiniz ??

  23. Beyruz Şahin dedi ki:

    Sade ve gri ağırlıklı tasarımlara aşık olduğumu söylemiş miydim?

    Bence çok güzel olmuş.

  24. Onur Öktem dedi ki:

    Ellerine sağlık Okan, kendi temamı kodlatacak biri bulamazsan bu temayı kullanacağım.

  25. Burak DELİKARA dedi ki:

    sonunda bekledğim temaya kavuştum eline sağlık okan :)

  26. Oyun dedi ki:

    Çok güzel olmuş kişisel sitem üzerinde kullanmaya başladım. Ellerinize sağlık.

  27. .. dedi ki:

    selam aleyküm hocam http://www.ogulcann.com/ bu temayı siz mi yaptınız :)))

  28. Eftal Yurtseven dedi ki:

    Gerçekten sağlam olmuş teşekkürler

  29. Ogün KARAKUŞ dedi ki:

    Efektleri olsun, sadeliği olsun muhteşem bi’ çalışma olmuş. Ellerinize sağlık

  30. Okan SAĞLAM dedi ki:

    Teşekkürler beyler.

  31. Furkan LEBA dedi ki:

    Harika!Böyle bir temayı emek sarfedip ücretsiz bir biçimde sunduğun için gönülden teşekkürler,başarılar dilerim…

  32. K.Emre Parlak dedi ki:

    Aga çok güzel bir tema olmuş eline sağlık! Fakat sosyal ağların ve rss’in bulunduğu kısım firefox’da doğru çalışmıyor sadece instagram ve rss iconları gözüküyor. Chrome’da doğru gözüküyor. Düzeltince haber verirsen sevinirim.

  33. Mert Balcı dedi ki:

    Çok güzel bir tema ellerine sağlık.

  34. Doğukan Pekgöz dedi ki:

    Abi başlığa google web font eklemek için ne yapmalıyım bir türlü beceremedim yani başlığın fontunu beğendiğim bir google web font ile değiştirmek istiyorum.Ayrıca yazının ve sidebarın fontunu da değiştirmek istiyorum.

  35. Eray Karataş dedi ki:

    Ellerin dert görmesin çok güzel bir tema olmuş ne zamandır açıcaktım siteyi tema arıyordum senin temayı kullanmaya başladım.

  36. Kaan İLBEY dedi ki:

    Sitemde Kullanıyorum Çok Şık Bir Tema :)

  37. muhammet dedi ki:

    hocam ben tek eksik olarak gördüğüm ana sayfada konularda site temeasına uygun “devamını oku” butonu görememek oldu. tabi ki zevk meselesi ama olsa iyi olur hani :):)
    temanızın güzelliği ve zarifliğini konuşmak bile bence hakaret olur. umarım dahada güzelleri gelecektir. saygılar…

  38. alpkaan dedi ki:

    Paket yüklenemedi. PCLZIP_ERR_BAD_FORMAT (-10) : Unable to find End of Central Dir Record signature

    böyle bir hata aldım hocam

  39. E-Gunluk dedi ki:

    Temalarınızı beğeniyorum :)
    Bu temayı sitemde kullanıyorum. Teşekkürler.

  40. Osman Yanık dedi ki:

    Gayet sade ve kullanışlı bir tema, arşive aldım. Elinize saglık, teşekkürler.

  41. Savaş Can Altun dedi ki:

    Güzel ne kelime süper bir tema çok sade çok kullanışlı geliştirilirse harikalar olur.

  42. Muhamme dedi ki:

    Sitemde kullanıcam nasipse elinize sağlık gayet güzel bir tema olmuş. Ama footer kısmı biraz sade kalmış.

  43. efe dedi ki:

    Merhaba Okan bey , gerçekten mükemmelsiniz ve emeklerinize saygı duyuyorum blogunuzuda takip ediyorum . http://mistik.org/ sizin temanızı kullanıyor ve footerı silmiş .

    • Okan SAĞLAM dedi ki:

      Teşekkürler Efe. Keyfi bilir kaldırmak isteyen kaldırabilir emek geçtiği için oraya o linki koydum, gereksiz bulanlar keyfine göre takılabilir. O linkin orda kalmasını mecbur kılsaydım zaten şifrelerdim footer’ı. Tekrardan teşekkürler.

  44. Ömer Özdemir dedi ki:

    Kardeşim tema gayet başarılı ve hoş tasarımlı bir tema olmuş tekrar ellerinize sağlık :)

  45. Berkay Tunçkol dedi ki:

    okan gerçekten güzel olmuş eline sağlık yanlız işte şu kişi tarafından yazıldı 0 yorum kategori felann yazan yerine birde yazının okunma sayısını nasıl yazarız daha güzel olur?

  46. Emre dedi ki:

    Tebrik ederim ederim. Sade tasarımların her zaman tercih edildiği bir gerçek. Ayrıca kişisel olarak benimde sade temalara karşı ayrı bir zaafım var :) Blog adresimde kullanmaya sıcak bakıyorum açıkçası.

  47. UfukArt dedi ki:

    Elinize sağlık. 10 numara tema olmuş. Görsel çok iyi. Ücretsiz dağıtmaktan çekinmemen de ayrı bir güzel olmuş.

  48. emre dedi ki:

    harika dostum kullanıyorum kişisel temamda süper üçretsiz dağıttıgın için teşekkürler.

  49. Enes Ergün dedi ki:

    Temayı severek kullanıyorum gayet hoş bir iş çıkartmışsınız tebrikler.

  50. zülfü dedi ki:

    okan bey mail adresimden bana ulaşır mısınız rica etsem

  51. SesliOrtam dedi ki:

    Cok guzel bır wordpress teması arkadaslar herkess icin tavsıye ederim admin bu arada arkadasım paylasım siteniz cok hoss cok guzel konular paylasılıyor tebrike edorum..

  52. Rıdvan dedi ki:

    Kardeş tema Süper. Bu temada lisans olayı varmı geliştirmek isterim şahsen.

    • Okan SAĞLAM dedi ki:

      Temada lisans bulunmamaktadır. Dilediğiniz gibi geliştirebilirsiniz. Geliştirdikten sonra yeni bir tema yapmış gibi dağıtmamak şartıyla tabi ki.

      • Rıdvan dedi ki:

        Hocam eyw sizin düşündügünüz gelecek yenilikler varmı şuan hocam geliştirecekmisiniz yani. benimde 2 3 fikrim var ilerletmeyi düşünüyorum sizinde varsa bileyim fikir olur. Saolun tema için . :)

  53. Berkay dedi ki:

    Temayı kurdum ancak anasayfada en son eklediğim yazılar en üstte çıkmıyor. İlk 8 tane yazı eski tarihlere ait sonra son eklediklerim geliyor sırayla. Bu sorunu nasıl çözebilirim acaba ?

  54. Sakarya Rehberim dedi ki:

    Teşekkürler Zaman bulursam deneyeceğim

  55. webmaster forumu dedi ki:

    saolun tşkler güzel paylaşım

  56. okan bey sade ve güzel bir tema
    umarım seo içinde uyumlu bir temadır
    boşta olan sitelerim var en kısa zamande deneyeceğim
    teşekkürler özveriniz için

  57. Muammer dedi ki:

    konu başlıklarında sol taraftaki resmi nasıl ekliyoruz arkadaşlar bilgisi olan var mı ? lütfen yardım beklliyorum çözemedim

    • Okan SAĞLAM dedi ki:

      Konuda açıkça belirttim nasıl eklendiğini. Öne çıkarılmış görsel olarak belirlemeniz gerekmektedir.

  58. Muammer dedi ki:

    ben wordpress te yeniyim vbulletin kullanmıştım acemiyim yani

  59. Muammer dedi ki:

    tamam hallettim teşekkürler

  60. Hamza dedi ki:

    Çok başarılı bir tema olmuş gerçekten.

  61. Kendi Fikri dedi ki:

    Teşekkürler sitemde kullanmaya başladım. Çok tema değiştirdim ama artık değiştirmeyi düşünmüyorum.Problemsiz gözüküyor.

  62. erol dedi ki:

    güzel tema , kullandım. başarılar okan saglam

  63. Haluk dedi ki:

    Kişisel tarzda kullanılabilecek güzel bir tema. eline sağlık

  64. Umutlu.NET dedi ki:

    Tebrik ederim, çok sadece ve bir o kadar da zarif bir tema. Özellikle menü – logo girişleri ile sosyal ağ butonları özgün olmuş. Kişisel sitemde kullanıyorum. Benim menüm geniş olduğundan logoyu bileşenlere almak zorunda kaldım.

  65. Onemsiz dedi ki:

    merhabalar yazıların basında soldaki resim ototmatikmi ekleniyor sizde yoksa her haberde bir degisdiriyormusunuz.

  66. bilginforum dedi ki:

    Çok hoş bir tema başarılarınızın devamını dilerim.

  67. Dogukan Battal dedi ki:

    Çok güzel ve sade bir tema teşekkürler.

  68. osman sarı dedi ki:

    Paket yüklenemedi. PCLZIP_ERR_BAD_FORMAT (-10) : Unable to find End of Central Dir Record signature

    temayı yüklerken şöyle bir uyarı çıkıyor. neden olabilir

  69. osman sarı dedi ki:

    rar dosyası nı zipe çevirdim.sorun halloldu. tema için teşekkür eediyorum elinize sağlık

  70. Sesli chat dedi ki:

    harika tasarım admin tşkler.

  71. skytr dedi ki:

    güzel tema denemeye değer en azından

  72. burak dedi ki:

    logonunda psd şeklini paylaşabilirmisiniz

  73. osade teması dedi ki:

    Gerçekten güzel ve sade bir tema wordpress osade teması, bende bu temayı kendi blogumda paylaşıyorum. başarılarının devamını dilerim hocam

  74. Yücel dedi ki:

    Ellerine sağlık hocam, Paylaşım için teşekkürler.

  75. Emincan İpekçi dedi ki:

    teşekkür ederim başarılarınızın devamını dilerim. yorum kısmı disqus eklentisine uyumlu olsa ve footer a kendimiz kod ekleyebilsek daha güzel olabilirdi.

    • Okan SAĞLAM dedi ki:

      Disqus’a bakmadım hiç o yüzden üzgünüm v2’sini güncelleme olarak çıkartırsam neden olmasın.

  76. Çağlar YALÇIN dedi ki:

    functions.php 54. satırda hata var çözemedim.

  77. Yunus dedi ki:

    Çok sağol işime yaradı ve diğer temalardan daha güzel :)

  78. SeLo dedi ki:

    Eline sağlık güzel tema

  79. Berque dedi ki:

    Ellerinize sağlık, çok güzel bir tema olmuş. Kullanmaya başladım.
    Güncellemeler için bildirim alma şansımız yok mu eklentilerdeki gibi vs. ?

  80. Rıfat dedi ki:

    Bu temayı kişisel sayfamda kullanacağım teşekkürler.
    Gayet güzel olmuş emeğinize sağlık.

  81. Muhammed dedi ki:

    Yeni Bir yazıda her hangi bir yazıya nasıl buton şeklini vericem bu tema için ?

  82. TugayBozkurt dedi ki:

    Görünüm ve özellikleriniz cok güzel ancak Sitenizde 573 adet CSS 2 hatası ile 274 adet CSS 3 hatası bulunmaktadır. Düzeltilmeli Bence

  83. Trickster dedi ki:

    Gayet Güzel Eline sağlıkda kuramadım abi tricksterhack3r@hotmail.com eklersen az bı yardım edersen memnun olurum

  84. Sesli Sohbet dedi ki:

    kişisel web siteleri için kullanıldığında çok güzel durur diye düşüüyorum payaşım için teşekkrüler admin elinize sağlık

  85. Ahmet dedi ki:

    Çok teşekkürler. Emeğine yüreğine sağlık.

  86. Hüseyin dedi ki:

    güzel bir temaya benziyor hemen deniyorum.

  87. aydın dedi ki:

    Kuramadım aşağıdaki hatayı alıyorum.

    Yüklenmiş dosyadan Tema Kuruluyor: OSade.rar

    Paket açılıyor…

    Paket yüklenemedi. PCLZIP_ERR_BAD_FORMAT (-10) : Unable to find End of Central Dir Record signature

  88. Fatih dedi ki:

    Arşive aldım wordpress için güzel bir tema

  89. Turgut Çıracı dedi ki:

    Tema gerçekten çok güzel eline sağlık.
    Ama bir kaç sorum var ;
    1) Sayfaların sol üst sol taraflarında yuvarlak var resim koymak için oraya resim nasıl koyabilirim ?
    2) Sayfalara yorum yapmayı nasıl kapatabilirim ?

    • Okan SAĞLAM dedi ki:

      Teşekkürler,
      1) Öne çıkarılmış görsel olarak belirlemeniz gerekmekte, bunu konuda belirtmiştim.
      2) Sayfayı düzenlemeye girin altında tartışma bölümü var orda yorumlara izin ver falan gibisinden bir şey yazıyor onu kaldırın.

  90. Emre dedi ki:

    Web sayfama kurdum. Fakat yazılarımın tamamı görünüyor. Buda sayfanın uzamasına sebep oluyor. Yazıların özetini nasıl gösterebiliriz ?

    • Okan SAĞLAM dedi ki:

      Ayarlardan yazıları özet olarak göster seçeneği, diğer yöntem ise wordpress’in more etiketi var yazılarınızı yazarken onu kullanın.

    • Ahmet Çamlı dedi ki:

      Çok teşekkür ederim. Fazlasıyla işime yarayacak ne kadar paravan blog varsa hepsinde kullanacağım. Teşekkürler.

  91. Mutlu dedi ki:

    temada kendimize göre ufak tefek editlemeler yapabilirmiyiz merak etmeyin footer’daki yazıya hiçbir şekilde dokunmayacağız

  92. Valla çok güzel olmuş tema ellerinize sağlık diyorum.

  93. Blog Kaew dedi ki:

    Gerçekten özgün bir tema. Tebrikler.

  94. Dostum senin sitende birşey dikkatimi çekti. O da hiç reklam olmaması. neden acaba? bir de bu temanın kendisine özgü reklam alanları var mı? Eğer varsa admiin panelden kontrol edebiliyor muyuz?

    • Okan SAĞLAM dedi ki:

      Reklama ihtiyacım olmadığı için koymadım. Reklam alanları bulunmamakta, editleyebilirseniz yapabilirsiniz.

  95. Blog Kaew dedi ki:

    Dostum, yorum yapan bazı arkadaşların resimleri gözükmekte. Ben böyle bir seçenek göremedim.Nasıl oluyor acaba?

  96. HeadRoot dedi ki:

    hocam konunun solundaki resimleri nasıl ekliyoruz çözemedim , hani şu sosyal ağlarda konuyu paylaşma bölümü

  97. Okan dedi ki:

    Allah razı olsun kullanıyorum ellerin dert görmesin :)

  98. Kreyzi dedi ki:

    hocam paylaşım butonlarında pinterest çalışmıyor. müdahale şansınız var mı acaba oraya.

  99. Resul dedi ki:

    Usta wp 3.8 de menu ekleyemedım :D

  100. alper dedi ki:

    kullanıyorum sagolun

  101. Kreyzi dedi ki:

    hocam birde aklınızda olsun diye belirteyim dedim. sosyal butonlar var ya sidebar en üstü. oradaki seçenekleri arttırmak güzel olabilirdi. pinterest, +google, youtube ff vb. gibi.

    oranın tasarımı çok güzel ama buton sayısı az.

  102. Serkan ALAZ dedi ki:

    Hocam Gayet şık ve sade.. :) Farkındamısınız bilmiyorum ama şuan bu temayı çok kişi kullanmaya başladı eğer tutulup beğenilmeseydi bu kadar tutulmazdı. :) Ben seslicene.com platform sahibi ve kullanıcı kitlem adına teşekkür eder, Bu güzel yayınlarınızın devamını beklerim. SEVGİLER

  103. Emre Uzun dedi ki:

    Gayet başarılı bir tema hocam.Teşekkürler.

  104. oyunlar dedi ki:

    çok hoş ve sade bir tema beğendim. hemen uygulamalıyım

  105. Çok güzel tema. Logonuzda kullandığınız font nedir acaba?

  106. Anıl dedi ki:

    Paket yüklenemedi. PCLZIP_ERR_BAD_FORMAT (-10) : Unable to find End of Central Dir Record signature

    hatayı aldım ne yapmalıyım

  107. Ali İhsan dedi ki:

    Gerçekten mükemmel bir tema emeğine sağlık.

  108. ahmet ertuğ dedi ki:

    logoyu değiştirmeme rağmen templatedeki logo değişmiyor neden acaba ?

  109. Yusuf Berki dedi ki:

    Ben kullanıyorum tasarımı çok güzel valla eline sağlık

  110. Önder dedi ki:

    sitede konuya resim yok yazısı yerine çeşitli resim koymak istiyorum yardımcı olurmusunuz ?

  111. veysel a. dedi ki:

    hocam footer kısmı kayıyor farkında mısınız ? sayfa aşağı doğru boş iniyor bilginiz olsun.

  112. Yüksel dedi ki:

    Böyle güzel bir tema için yorum yapma gereği duydum.
    Süpersiniz. Gerçekten hoş animasyonlu ve sade bir tema…
    Ayrıca Seo destekli linkler süper
    Tebrikler..

  113. Hicabi dedi ki:

    Merhaba,
    hocam temanız çok hoşuma gitti kullanayım dedim ama ben eksik birşey mi yaptım acaba.
    sizin sitenizdeki gibi devamını oku bölümü yok.
    anasayfada tüm makaleyi gösteriyor konu görünümünü özet yapıyorum ama yine tüm makale görünüyor bunun bir çözümü var mı acaba

  114. Veysel dedi ki:

    Merhabalar, OSade teması google chrome da açıldığında sayfanın altında gereksiz bir boşluk oluşuyor. yani footerin altında 600 700 px lik bir boşluk oluşuyor. acaba neden kaynaklanıyor olabilir?

  115. Antrx dedi ki:

    Kurdum ama aşagıdaki hatayı veriyor .

    Fatal error: Call to undefined function okansaglam_menuu() in C:\xampp\htdocs\wordpress\wp-content\themes\OSade\header.php on line 29

  116. sezer dedi ki:

    Site aşağı doğru indiğimizde boş sayfalar oluyor sizin sitenizdede öyle en alt boş :S

  117. atakan dedi ki:

    merhaba başarılı bir çalışma belki bu ikinci yorumum daha önce de youm yapmış olabilirim:D:D ama başarılarının devamını dilerim gerçekten senin iş yapabilen insnalara ihtiyacımız var yoluna devam et..

  118. antrx dedi ki:

    Selam hocam,
    Fatal error: Call to undefined function okansaglam_menuu() in C:\xampp\htdocs\wordpress\wp-content\themes\OSade\header.php on line 2
    bu hatayı nasıl gideririz

  119. Fedai dedi ki:

    Merhaba kardesim gayet güzel bir tema işime yarayacak başaralarin devamian dilerim

  120. seslizero dedi ki:

    On Numara Beş Yıldız … Sade ve şık.Eline sağlık Okan kardeşim.

  121. UmutsuzVaka.com dedi ki:

    Teşekkürler.
    Kullanıyorum :D

  122. İsmet AKÇAKAYA dedi ki:

    Footer Kısmında Farklı Bir Düzenleme Yapılsaydı Daha Güzel Olacakmış Ama Tşkler Yine Çok Güzel Bir Tema Bende Kullanıyorum Sitemde.

  123. Mert dedi ki:

    bu sidebar icon-facebook // gibi kodlar hangi css de yer alıyor bulamadım dosyalar arasında yeni bir icon ekliyecemde

  124. ahmet dedi ki:

    Fatal error: Call to undefined function of_get_option() in /home/sarkisozleritv.com/httpdocs/wp-content/themes/Osade/header.php on line 10 BU hatayı veriyor napmam lazım ?

  125. Temanızı sitemde sorunsuz bi şekilde uyguladım. Görmek İsteyen arkadaşlar bakabilirler. http://www.muratahmetyunal.org

  126. Turksel dedi ki:

    teşekkürler güzel bir paylaşım deneyeceğim yenilemeyi

  127. Çok güzel bir tema elinize sağlık.

  128. Muhammed dedi ki:

    Hocam merhaba. Logonun girintisini nasıl ayarlayacağız? Ya da logoyu kaldırma gibi bir şansımız var mı? İyi günler…

  129. burhan dedi ki:

    Paket yüklenemedi. PCLZIP_ERR_BAD_FORMAT (-10) : Unable to find End of Central Dir Record signature

    hatası alıyorum hocam çözüm neee

  130. Ramiz dedi ki:

    Merhaba, Sade bir o kadar da şık bir görüntüye sahip. Kişisel yazanlar için oldukça ideal bir tema olmuş eline, emeğine sağlık.

  131. Hakan dedi ki:

    Ben de kurdum ama yukarıdaki sorunun aynısını alıyorum acaba bir yerde hata mı ediyoruz

  132. yunus emre dedi ki:

    elinize sağlık gerçekten güzel..

  133. Haber Sabah dedi ki:

    teşekkürler süper paylaşım.

  134. huseyin dedi ki:

    öncelikle ilk defa bedava bir temayı beğendım acaba wordpress hangi sürüm ile kullanmalıyım bide acemisi olduğumdan bir eklenti yüklesem sıkıntı olurmu yada sizin önerdiğininz bir eklenti varmı tema ile kullanılmak için

  135. Furkanikizce dedi ki:

    kardeşim logon çok güzel bende arkadaştan benzerini istedim yaptı hakkını helal et istemiyosan çıkarıcam

    http://i.hizliresim.com/nPvoNM.png

  136. klima dedi ki:

    Kullanışlı bir tema teşekkürler.

  137. Ellerinize sağlık, sade güzel bir tema.

  138. Mahmut Birgül dedi ki:

    merhabalar temanızı http://www.urfamat.com adresime yükledim yalnız kategorilere girince kategorilerdeki yazılar hepsi tümü görünüyor nasıl düzeltebilirim birde http://www.urfamat.com/category/grafik-tasarim kategorilerde bi sıkıntı var normal konuya girince sıkıntı yok ama kategorilere girince bozulma oluyor nasıl düzeltebiliriz tşk. ederim

  139. Ali Gültekin dedi ki:

    Tema gerçekten çok güzel, yeni temaları sabırsızlıkla bekliyoruz

  140. Muhammed Doruk dedi ki:

    Hocam merhaba. Temanız oldukça hoş. Bir sorum olacaktı. Logo’yu sabitleyebiliyor muyuz? Bunun koduna nereden ulaşabiliriz? Hareketini pasif kılmak istiyorum da. Kolay gele.

  141. midyat dedi ki:

    sade ve şık bir tema teşekkürler arşive alıyorum

  142. Beyaz Sakal dedi ki:

    Elinize sağlık gerçekten güzel bir çalışma olmuş arşive koymuştum şimdi kullanacam inş.

  143. joyetech dedi ki:

    Çok teşekkürler admin bilgiler faydalı oldu.

  144. Alperen Öztürk dedi ki:

    güzel bir tema ama indirirken hata veriyor. indirilmiyor :((

  145. Çok teşekkürler paylaşım için.

  146. Bilgi dedi ki:

    Gerçekten güzel bir tema arşive alındı :)

Bir Yorum Yazın